Administratief vrijwilligerswerk waarmee je kinderen verder helpt!
Vaste activiteit · 2–4 uur/week · Start vanaf 3 feb
Den Haag, Zuid-Holland, Nederland
Kinderen & JongerenWelzijnOnderwijs
Geschikt voor mensen met gevoeligheid voor overprikkelingGeschikt voor mensen in een rolstoelContactpersoon
Levine Vreeburg-DieckenStel de contactpersoon een vraag of neem rechtstreeks contact op met de organisator via [email protected] of 0031642637066.
School's cool Den Haag
#91709
Scan me of ga naar www.denhaagdoet.nl/o/Schools-cool-Nederland/activiteiten/Administratief-vrijwilligerswerk-waarmee-je-kinderen-verder-helpt/91709 om je aan te melden
Scan me of ga naar www.denhaagdoet.nl/o/Schools-cool-Nederland/activiteiten/Administratief-vrijwilligerswerk-waarmee-je-kinderen-verder-helpt/91709 om je aan te melden
Samenvatting
School's cool Den Haag zoekt een administratieve kracht op vrijwillige basis die ons ondersteunt in ons werk. Één ochtend of middag in de week.Uitgebreide omschrijving
School's cool Den Haag helpt jongeren in een kwetsbare (thuis)situatie om met zelfvertrouwen naar school te gaan dmv talentontwikkeling en hulp met schoolwerk en alles daaromheen. We kunnen jouw hulp goed gebruiken!
Je houdt ervan om met de computer te werken, gegevens up to date te houden, overzichten te maken, mailings te verzorgen en mappen en handboeken netjes en compleet te maken.
Gemiddeld zal het om een uur of 4 per week gaan, we bieden een vrijwilligersvergoeding. Je mag vanuit huis werken maar ook bij ons op kantoor in centrum Den Haag.
Wat wij vrijwilligers aanbieden
💸 VrijwilligersvergoedingOver School's cool Den Haag
Wij geloven in gelijke kansen voor elk kind, dat ieder kind recht heeft op een succesvolle schoolcarrière, ongeacht de situatie waarin het kind zich bevindt. Mentoren bezoeken leerlingen wekelijks gemiddeld 1 tot 1,5 uur thuis, in hun eigen omgeving, voor een periode van 1 tot 1,5 jaar. Hierbij worden de maanden net voor en net na de ‘grote oversteek’ meegenomen, zodat de mentoren kunnen zien of de leerling goed landt. Het streven is dat de leerlingen na deze periode zelfstandig verder kunnen. We leveren maatwerk, het ene mentoraat loopt wat langer, het andere wat korter. De focus van de begeleiding door de mentoren ligt op het aanleren van vaardigheden die het kind nodig heeft om de schoolcarrière goed te kunnen doorlopen (leren leren, leren plannen), en er zijn voor het kind, zodat het gezien wordt en een veilige plek heeft om alle vragen die hij/zij heeft te stellen.