Administratieve ondersteuning Begeleiden en Rijden Haagse Hout!
Scan me of ga naar www.denhaagdoet.nl/o/VOOR-Haagse-Hout-Mariahoeve/activiteiten/Administratieve-ondersteuning-Begeleiden-en-Rijden-Haagse-Hout/38916 om je aan te melden
Contactpersoon
Samenvatting
Ga jij ons helpen bij de administratieve ondersteuning bij Begeleiden en Rijden?Uitgebreide omschrijving
Word jij onze nieuwe helpdeskmedewerker Begeleiden en Rijden?
Den Haag telt menig 60-plusser die door omstandigheden geen gebruik van het Openbaar Vervoer of andere vervoersvoorzieningen kan maken. Een bezoekje aan de dokter, familie en vrienden of gewoon een boodschap halen is vaak al een grote opgave. Begeleiden & Rijden biedt deze senioren betaalbaar vervoer door het inzetten van vrijwillige chauffeurs die naast een ritje ook een ondersteunende arm kunnen bieden. Om dit allemaal goed te organiseren hebben wij hulp nodig om de telefoon te beantwoorden en afspraken te plannen.
Wat ga je zoal doen?
Je draagt zorg voor het beantwoorden van telefonische aanvragen en voor een match tussen de aanvrager en een beschikbare chauffeur.
Je verwerkt gemaakte afspraken in de hiervoor bestemde (geautomatiseerde) afsprakenlijsten.
Waar kom je te werken?
Het VrijwilligerspuntXL in Wijkcentrum Mariahoeve, Ivoorhorst 155, 2592 TH Den Haag.
Wie ben jij/wat zoeken we?
Je bent klantvriendelijk, communicatief en sociaal vaardig. Je beheerst de Nederlandse taal goed. Je kunt werken met Excel en Outlook. Je hebt affiniteit met ouderen en je kunt ze telefonisch ondersteunen. Je hebt een positieve en behulpzame houding en instelling.
Periode en werktijden
Van maandag tot en met vrijdag van 09.00 – 12.00 uur ( dagen in overleg ).
Wat krijg je er voor terug?
Contacten met wijkbewoners die hulp zoeken. De mogelijkheid om deel te nemen aan training en deskundigheidsbevordering. Een kerstattentie en een jaarlijks vrijwilligersfeest.
De Gemeente Den Haag waardeert vrijwilligers met een Pluim. Hoe je dit kunt aanvragen lees je hier.